Algemeen

Als ik een 'Mijn iParfum' account aanmaak, wordt ik dan automatisch lid van de iParfum nieuwsbrief?

Nee, wij zullen je nooit automatisch lid van iets maken als je hier geen toestemming voor hebt gegeven. Je kunt dit zelf instellen door in te loggen en te klikken op 'Mijn gegevens wijzigen', klik vervolgens bij de optie nieuwsbrief op het knopje 'aan'.

Hoe kan ik een 'Mijn iParfum' account aanmaken?

Heb je nog geen 'Mijn iParfum' account? Maak dan nu een account aan door hierboven op 'Account Aanmaken' te klikken. (Zie screenshot)

 

 

 

 

 

 

 

 

Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar de registratiepagina. Vul vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in om direct in te loggen op je persoonlijke 'Mijn iParfum' pagina. iParfum voldoet aan alle geldende privacyregelingen en je gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt. 'Mijn iParfum' is dan ook jouw beveiligde omgeving met jouw persoonlijke informatie en gegevens. Je kunt altijd je persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen. Ook heb je de mogelijkheid om een eigen foto toe te voegen of een kijkje te nemen in je eigen facturen. 

 

Mocht je al een account hebben, vul dan je inloggegevens in om je in te loggen bij 'Mijn iParfum'.

Hoe kan ik een ‘Mijn iParfum’ account verwijderen?

Als je liever je bestaande account wilt verwijderen en je lidmaatschap wilt beëindigen dan kan dat op de volgende manier. Stuur ons een bericht via het contactformulier waarin staat dat je je account en lidmaatschap wilt verwijderen, vermeld hierin ook de reden voor het verwijderen van je account. Op deze manier kunnen wij onze diensten blijven verbeteren. Vergeet niet dat je hierna geen toegang meer hebt tot het overzicht van je bestellingen en facturen. Ook verlies je bij het verwijderen alle opgeslagen gegevens. Deze gegevens kunnen na de uitschrijving ook bij iParfum niet meer worden hersteld

Hoe kan ik inloggen op Mijn iParfum account?

Bovenin de pagina kun je klikken op ‘Inloggen’, na het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoord kom je vervolgens terecht bij je persoonlijke'Mijn iParfum' pagina.

Ik kan niet inloggen op 'Mijn iParfum', wat nu?

Kan je niet inloggen? Controleer dan of je het  juiste e-mailadres hebt ingevoerd.  De melding 'Inloggen mislukt’ betekent vaak dat je nog geen account hebt. Als je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief houdt dit niet automatisch in dat je dan ook een account bij ons hebt.

 

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ Na het invullen van je e-mailadres ontvang je een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord. Dit wachtwoord kan je vervolgens weer veranderen door in te loggen en te klikken op ‘Mijn Account’. Onder je accountgegevens staat het kopje 'Klik hier om uw wachtwoord te wijzigen' .

Wat zijn de voordelen van een account?

Een iParfum account aanmaken heeft meerdere voordelen. Bij 'Mijn gegevens' kun je namelijk altijd je persoonlijke gegevens inzien of wijzigen. Bij 'Mijn bestellingen' vind je een overzicht van alle bestellingen die je bij iParfum.nl hebt geplaatst. Ook zie je hier wat de status van je bestelling is, zo weet je precies wanneer je bestelling onderweg is. En natuurlijk heb je ook heb je als voordeel dat je bij een volgende bestelling niet meer opnieuw al je gegevens hoeft in te vullen. Je hoeft slechts in te loggen, je bestelling te plaatsen en een betaalwijze te kiezen.

 

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Log in en klik op ‘Mijn account’ klik vervolgens op ‘Mijn gegevens’. Hier kun je je e-mailadres snel en gemakkelijk wijzigen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Log in en klik op ‘Mijn Account’, onder je accountgegevens staat het kopje 'Klik hier om uw wachtwoord te wijzigen' . Hier kun je snel en gemakkelijk je wachtwoord wijzigen.

Hoe vind ik meer informatie over een artikel?

Voor elk product hebben wij een gedetailleerde artikelomschrijving, op basis hiervan kun je je voorstellen of het product bij je past. De artikelomschrijvingen vindt je onder de productfoto's op de productpagina naar keuze.

 

Hoe vind ik mijn favoriete parfum?

Als je weet naar welk parfum of merk je zoekt kan je de naam van het model of de merknaam intypen in de zoekbalk op de website, je krijgt dan direct alle relevante resultaten te zien.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met onze klantenservice:

Telefoon: 0172 44 24 66 van maandag tot en met vrijdag 10.00u tot 18.00u

E-mail: info@iparfum.nl

 

Of neem contact op via het contactformulier.

 

Ik ben als bedrijf geïnteresseerd in jullie assortiment, hoe kan ik jullie bereiken?

Ben je als bedrijf geïnteresseerd in ons assortiment? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@iparfum.nl

Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

iParfum.nl

Rijnhavenkade 8

2404 HB Alphen aan den Rijn

 

Tel: 0172 44 24 66

E-mail: info@iparfum.nl

 

KvK nr: 28114677

BTW nr: NL002327384B88

 

Rabobank nr: 178 246 433

Rekeninghouder: iParfum

IBAN: NL78 RABO 0178 2464 33

BIC: RABONL2U

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling bij iParfum?

Op iParfum.nl kun je gemakkelijk je favoriete parfum bestellen. Hieronder zie je stap voor stap hoe dit in zijn werk gaat.
 
Stap 1: Kies een product naar keuze.

 bestel screenshot 1

Stap 2: Klik op de knop 'bestellen', het gekozen product wordt dan in je winkelmandje geplaatst.

 bestel screenshot 2

Stap 3: Klik in je winkelmandje op de knop 'afrekenen'.

bestel screenshot 3

 

Stap 4: Vul je persoonlijke gegevens in en kies je betaalwijze, druk na het invullen op de knop 'bevestig bestelling'.

bestel screenshot 4

 

Stap 5: Nadat je betaling is verwerkt is je bestelling geplaatst en ontvang je gelijk een bevestiging via e-mail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Om je een super snelle levering te kunnen bieden, wordt je bestelling direct klaargemaakt voor verzending. Als je de bestelling dus wilt wijzigen of annuleren, probeer dan zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Als ik meerdere producten bestel, worden deze dan tegelijkertijd bezorgd?

Alle producten die in de webshop staan hebben wij op voorraad, al je bestelde artikelen worden dus in één keer geleverd.

Hoe worden de bestellingen verpakt?

De bestellingen worden in een kartonnen doosje met luchtkussentjes verpakt. Op deze manier worden de bestellingen gegarandeerd veilig afgeleverd.

Ik wil een product bestellen dat niet op de website staat, kunnen jullie mij hierbij helpen?

Indien je een product wilt bestellen dat niet op de website staat, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Misschien kunnen zij je verder helpen.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken met cadeaupapier?

Ja dat is mogelijk. Je kunt dit aangeven door 'Inpakken?' aan te klikken bij het plaatsen van je bestelling.

inpakservice

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn eigen adres?

Ja, dat is mogelijk. Bij het factuuradres vul je dan je eigen gegevens in en bij het afleveradres het gewenste afleveradres.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt gelijk een bevestiging per e-mail zodra je hebt besteld.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

iParfum levert momenteel in Nederland en België.

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Betalen

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Bij iParfum betaal je altijd in een veilige omgeving en heb je keuze uit verschillende betaalmogelijkheden:

 

iDeal, Klarna (achteraf betalen), Paypal, Creditcard en Bankcontant/Mistercash.

 

iDeal

Met iDeal kun je snel en veilig betalen in je eigen vertrouwde bankomgeving. Dit is de beste manier van betalen, de betaling wordt

namelijk gelijk verwerkt en je bestelling kan dus ook gelijk klaargezet worden voor verzending, zo heb je het pakketje snel in huis!

       

Klarna (achteraf betalen)

Klarna voert voor iParfum het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om uw aankoop te betalen.

Ter goedkeuring voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement.

Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen door te bellen naar: 020 808 2852 of een e-mail te sturen naar: klant@klarna.nl


PayPal (of betaal met je creditcard indien je geen PayPal account hebt)

Snel betalen zonder random reader of verificatiecodes invoeren bij het bevestigen van je betaling. Je  bankrekening en/of creditcard(s)

zijn gekoppeld aan je PayPal-rekening, op deze manier bepaal je zelf hoe je betaalt en hoef je je geen zorgen te maken of er wel voldoende

saldo op uw PayPal-rekening staat.

 

Bankcontant/Mistercash 

Met deze Belgische betaalmethode kun je makkelijk online betalen.

 

Wat zijn jullie bankgegevens?

Indien je ervoor hebt gekozen om het bedrag van te voren per bank over te maken, 
dien je het ordernummer dat op je factuur staat in de omschrijving te vermelden. 

 

Rekeninghouder: iParfum
Bankrekeningnummer: 178 246  433
Bank: Rabobank
Plaats: Alphen aan den Rijn

 

IBAN: NL78 RABO 0178 2464 33
BIC: RABONL2U

 

Zijn er kosten aan de betaalmogelijkheden verbonden?

Voor de betaalmogelijkheden Afterpay (+ € 0,95) en PayPal ( + 3.4%) worden extra kosten in rekening gebracht. De andere betaalmethode zijn gratis.

Zijn mijn gegevens veilig?

Je gegevens worden bij ons alleen gebruikt voor het afhandelen van je bestelling. Dit geld ook voor de bedrijven die wij inschakelen voor de uitvoering van je bestelling en dus bepaalde gegevens van je nodig hebben (zoals onze pakketkoerier en de kredietinstelling die zorgt voor het afhandelen van de betaling). Zij zullen alleen de noodzakelijke gegevens van ons krijgen. Al je persoonlijke gegevens kun je ten alle tijde opvragen, corrigeren of verwijderen. Onder het kopje 'Mijn gegevens wijzigen' vindt je hoe je dit doet. Neem voor het verwijderen van je account contact op met onze klantenservice. Wij waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt en wij zullen daarom erg zorgvuldig omgaan met je gegevens.

Hoe kan ik een voucher of een kortingscode inwisselen?

Je kunt je voucher of kortingscode inwisselen door tijdens het betaalproces, de code in te voeren in het veld 'promotiecode'. Je kunt maximaal één kortingscode per bestelling gebruiken. De kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties. Je kunt de kortingscode ook niet gebruiken bij sale artikelen. Let wel goed op dat je de juiste code invoert, anders zal deze niet werken.

Verzending en Levering

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?

Bij een bestelling onder de € 80,00 zijn de verzendkosten € 5,00. Bij een bestelling vanaf €80,00 zijn de verzendkosten gratis.

Hoe werkt jullie verzendproces?

verzendproces
 
1. Magazijn:
De door jou gekozen producten worden uit het magazijn gehaald.
 
2. Inpakken:
Je bestelling wordt ingepakt in een kartonnen doos met lucht kussentjes en/of vulmateriaal. Indien je hebt gekozen voor onze inpakservice worden de producten ingepakt met cadeaupapier.
 
3. Transport:
Je bestelling wordt bij ons opgehaald door Post NL.
 
4. Bezorging:
Indien je voor 17.00u hebt besteld, is het pakketje de volgende dag bij je. Als je na 17.00u hebt besteld is je bestelling er een dag later. 
 

Door wie wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verzonden door Post NL.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien je op werkdagen voor 17.00u een bestelling plaatst wordt je bestelling de volgende dag geleverd.

Hieronder vindt je een overzicht van onze leverdagen.

 

Tijdstip bestellen

Voor 17:00 uur

Na 17:00 uur

Maandag Levering op dinsdag Levering op woensdag
Dinsdag Levering op woensdag Levering op donderdag
Woensdag Levering op donderdag Levering op vrijdag
Donderdag Levering op vrijdag Levering op maandag
Vrijdag Levering op maandag Levering op dinsdag
Zaterdag Levering op dinsdag Levering op dinsdag
Zondag Levering op dinsdag Levering op dinsdag

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Indien er niemand thuis is kan de pakketbezorger het pakketje bij één van je buren afleveren. Je ontvangt dan een brief in je brievenbus waarin staat waar hij het pakketje voor je heeft afgeleverd. Indien het bij je buren ook niet uit komt zal de pakketbezorger je de eerstvolgende werkdag opnieuw het pakketje aanbieden.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen kan het zo zijn dat je het verkeerde e-mail adres heb opgegeven. Het kan ook zijn dat de orderbevestiging als ongewenste e-mail wordt gezien en dat de e-mail automatisch in spam map beland. Controleer dit daarom eerst. Als je na het controleren van bovenstaande punten de orderbevestiging nog niet hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dan voor je controleren of je bestelling goed is doorgekomen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Indien je je bestelling in 3 werkdagen na verzending nog niet hebt ontvangen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Gelieve dan je ordernummer bij de hand te houden, deze vindt je in één van onze e-mails.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat wij je bestelling hebben verzonden ontvang je van ons een e-mail met daarin de track & trace code.

Garantie & Retourneren

Hoe kan ik een klacht melden?

Wij van iParfum.nl proberen je altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn, onze webshop up-to-date te houden en de bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Indien je een klacht hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Een klacht melden kan alleen per e-mail: info@iparfum.nl 

Als je een klacht indient via de e-mail ontvang je binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. Je klacht wordt dan binnen 7 dagen afgehandeld.

Hoe meld ik een fout op de website?

Bij iParfum proberen we alles zo up-to-date mogelijk te houden maar toch kan het voorkomen dat u ergens een fout tegenkomt op de website. Graag horen wij waar die fout zit zodat wij er gelijk mee aan de slag kunnen.


Een fout melden kan via het contactformulier of per e-mail naar: klantenservice@iparfum.nl

Wat moet ik doen als het product beschadigd is of niet functioneert zoals het moet?

Indien je een beschadigd product hebt ontvangen raden wij je aan om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen je dan verder om dit probleem op te lossen. Indien je een beschadigd parfum hebt ontvangen zijn de retourkosten voor onze rekening.

Wat moet ik doen als ik een artikel heb ontvangen dat ik niet heb besteld?

Indien je een verkeerd product hebt ontvangen dien je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen je dan verder om dit probleem op te lossen. Indien je een verkeerd parfum hebt ontvangen zijn de retourkosten voor onze rekening.

Hoe kan ik een product retourneren?

Bij iParfum.nl heb je tot 14 dagen na ontvangst van de gekochte parfum(s) de tijd om aan te geven of je het product wilt ruilen of retourneren. De parfum(s) moet(en) dan wel ongebruikt zijn, dat houdt in dat de parfum nog in originele gesealde verpakking zit. Dit in verband met hygiënische redenen. Parfum(s) waarvan de verzegeling (seal) is verbroken komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie. De verzendkosten van de retournering zijn voor eigen rekening. Je kunt een retour melden door het modelformulier voor herroeping in te vullen en per e-mail naar ons op te sturen. Nadat je ons hebt aangegeven dat je het product wilt ruilen/retourneren, heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoont dat je het product hebt teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald, tenzij je instemt met een andere betaalmethode of dit vooraf aangeeft. Indien je ervoor kiest om je volledige bestelling te retourneren, dan zullen wij alsnog de verzendkosten voor de heenzending in rekening brengen (€4,00) en halen dit van het totaalbedrag af. Er zijn geen kosten verbonden aan de terugbetaling. 

 

Indien je een product wilt ruilen/retourneren dien je eerst contact op te nemen met de klantenservice om te laten weten dat je een product wilt ruilen/retourneren, hierbij kun je eventueel gebruik maken van het modelformulier voor herroeping. Vul vervolgens het retourformulier in en print het ingevulde formulier en het retouretiket uit. Voeg het formulier bij de artikelen die je naar ons terugstuurt en plak het retouretiket op de verzenddoos. Gebruik indien mogelijk de originele verzenddoos, zo weten wij zeker dat het artikel veilig bij ons aankomt. Breng het pakketje naar een postkantoor naar keuze en stuur het pakketje naar ons op. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Let op: wij verzoeken je het retourformulier altijd in te vullen. Dit maakt het voor onze medewerkers gemakkelijker om je retour snel af te handelen. 

 

Download hier het retourformulier.

 

Naar welk adres kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je kunt de parfum(s) in originele staat verzenden naar:

 

iParfum.nl
t.a.v. Retourzendingen 
Rijnhavenkade 8
2404 HB Alphen aan den Rijn

 

Vergeet niet het ingevulde retourformulier bij te voegen, anders kunnen wij het product helaas niet terugnemen. 

Waar kan ik het modelformulier voor herroeping vinden?

Download hier het modelformulier voor herroeping.

 

Indien je een product wilt ruilen/retourneren dien je eerst contact op te nemen met de klantenservice om te laten weten dat je een product wilt ruilen/retourneren, hierbij kun je eventueel gebruik maken van het modelformulier voor herroeping. Vul vervolgens het retourformulier in en print het ingevulde formulier en het retouretiket uit. Voeg het formulier bij de artikelen die je naar ons terugstuurt en plak het retouretiket op de verzenddoos. Gebruik indien mogelijk de originele verzenddoos, zo weten wij zeker dat het artikel veilig bij ons aankomt. Breng het pakketje naar een postkantoor naar keuze en stuur het pakketje naar ons op. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Let op: het is belangrijk het retourformulier ten alle tijde wordt ingevuld. Dit maakt het voor onze medewerkers gemakkelijker om je retour snel af te handelen en anders kunnen wij het product helaas niet terugnemen. 

Waar kan ik het retourformulier vinden?

Download hier het retourformulier.

 

Indien je een product wilt ruilen/retourneren dien je eerst contact op te nemen met de klantenservice om te laten weten dat je een product wilt ruilen/retourneren. Vul vervolgens het retourformulier in en print het ingevulde formulier en het retouretiket uit. Voeg het formulier bij de artikelen die je naar ons terugstuurt en plak het retouretiket op de verzenddoos. Gebruik indien mogelijk de originele verzenddoos, zo weten wij zeker dat het artikel veilig bij ons aankomt. Breng het pakketje naar een postkantoor naar keuze en stuur het pakketje naar ons op. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Het is belangrijk het retourformulier ten alle tijde wordt ingevuld. Dit maakt het voor onze medewerkers gemakkelijker om je retour snel af te handelen en anders kunnen wij het product helaas niet terugnemen. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Indien je ervoor kiest om een product te retourneren vergoeden wij alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor het geretourneerde product, zo spoedig mogelijk uiterlijk binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de herroeping meldt.  Wij maken uw geld zo spoedig mogelijk terug naar uw over, uiterlijk binnen 14 dagen.

Wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoont dat je het product hebt teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald, tenzij je instemt met een andere betaalmethode of dit vooraf aangeeft. Er zijn geen kosten verbonden aan de terugbetaling. 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met onze klantenservice:

Telefoon: 0172 44 24 66 van maandag tot en met vrijdag 10.00u tot 18.00u

E-mail: info@iparfum.nl

 

Of neem contact op via het contactformulier.

Zit er garantie op jullie producten?

iParfum.nl is aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Voor meer zekerheid bij het kopen via internet of per post heeft de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie het keurmerk Thuiswinkel Waarborg. Dit keurmerk is opgesteld in samenwerking met de Consumentenbond staat garant voor de goede kwaliteit van onze artikelen en een altijd correcte service.

 

iParfum.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.


Garantie is een lastig onderwerp. Zoals ook in de Algemene Voorwaarden staat, gelden voor garantie in beginsel al wettelijke regels en dat leidt soms tot verwarring. Dit is afhankelijk per product, het ene product gaat namelijk langer mee dan het ander. Hiervoor hanteren wij het wettelijke garantietermijn. Per incident kijken wij naar dit wettelijk termijn en kijken wij hoe wij samen met onze klant dit zo goed mogelijk kunnen oplossen. Wij zullen altijd met u meedenken!
Wilt u zicht beroepen op het garantietermijn? Dit kan met behulp van onze garantieprocedure.

 

Je kunt de garantieprocedure in werking zetten door een e-mail te sturen naar: info@iparfum.nl. In de e-mail beschrijf je wat het probleem is, en stuur je foto's mee van het product. Je ontvangt binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. Wij bekijken volgens wat het probleem is en beoordelen of dit gaat om een fabricagefout of een gebruiksfout. Wanneer het nodig is, vragen wij je om het product naar ons toe te sturen voor een verdere beoordeling. Vervolgens bekijken wij of dit product binnen het garantietermijn van het betreffende product valt. Indien dit zo is, ruilen wij het product kostenloos voor je om. Valt het product buiten de garantieperiode, dan kijken wij samen of we een geschikte oplossing kunnen vinden.

Voorwaarden

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Als je een bestelling plaats bij iParfum.nl ga je akkoord met de algemene voorwaarden. De voorwaarden kun je hier vinden.

Waar kan ik de privacyverklaring vinden?

Als je een bestelling plaats bij iParfum.nl ga je akkoord met de privacyverklaring. De verklaring kun je hier vinden.

Moet ik de cookies accepteren?

Nee, maar wij raden dit zeker aan. Als je de cookies niet accepteert kun je iParfum.nl namelijk niet zonder problemen gebruiken.

Wat zijn cookies en waarvoor worden deze gebruikt?

Op iParfum.nl gebruiken wij cookies om de service aan onze klanten te verbeteren. Voor een website is het wettelijk verplicht om bezoekers te melden dat de gegevens over hun bezoek in de vorm van cookies worden bewaard. Een cookie is een tekstbestandje dat wordt opgeslagen op je computer, het bevat informatie dat helpt de bezoeker te herkennen bij een eventueel volgend bezoek.

Welke cookies gebruikt iParfum.nl?

Wij maken gebruik van twee soorten cookies. De eerste slaat een permanent bestandje op op je computer. Dit bestand wordt gebruikt om te zien hoe jij je als bezoeker beweegt op onze website. Bijvoorbeeld de gekozen taal of de ingevoerde zoekopdrachten. Ons doel hierbij is om jou als bezoeker een snellere service te kunnen bieden. Wij gebruiken dit cookie bestandje ook om je winkelmandje op te slaan en om verschillende statistieken bij te houden over onze klanten. Het cookie bestandje bestaat uit een uniek nummer, dit nummer koppelt niet naar persoonlijke informatie of identiteit. Alle informatie is dus anoniem. Deze cookie bestandjes blijven opgeslagen op jouw computer als je de website verlaat en als je je webbrowser (programma) sluit. Als je wilt kun je deze cookies zelf verwijderen. Alle webbrowsers hebben hier een functie voor. Hiervoor gebruik je de help-functie.  De tweede variant zijn de Session cookies, deze worden het meest gebruikt. Zodra je onze website bezoekt wordt er door onze webserver een uniek tijdelijk identificatienummer uitgedeeld zodat jouw sessie niet wordt verwisseld met de sessie van een andere bezoeker. Dit cookie bestandje wordt niet opgeslagen op je computer maar verdwijnt weer zodra je de webbrowser sluit.

 

Zijn cookies schadelijk voor mijn computer en nemen de cookies veel geheugen in beslag?

Nee, ze bevatten alleen maar data en kunnen geen malware op je computer plaatsen. De bestanden verbruiken bijna geen geheugen.